Διαφημίσεις

Σαφώς και οι κορυφαίες διαφημίσεις (και οι δύο κινητής τηλεφωνίας) του καλοκαιριού:

– στην πρώτη οι σεναριογράφοι «παίζουν» με τις λέξεις Παπαλουκάςαμίλητο νερόλες;… δημιουργώντας ένα λογοπαίγνιο πολύ ευχάριστο που σε συνδυασμό με τους πρωταγωνιστές (Παπαλουκά και Διαμαντίδη) κάνουν το αποτέλεσμα εκπληκτικό

– στη δεύτερη (με την οποία πάντα ξεκαρδίζομαι) όλα τα λεφτά είναι ο τύπος που βγαίνει από το μπάνιο τρέχοντας (και φρικάροντας τις συμμετέχουσες στο προξενιό) όχι  για τίποτε άλλο αλλά για τη χροιά της φωνής του όταν λέει «Έλα ρε man…  τί λέει; Όχι ρε, τί να ενοχλείς;». Όποιος έχει επαφή με έφηβους θα διαπιστώσει πως αυτός ο τύπος εκφράζει πιστά τον τρόπο ομιλίας πολλών από αυτούς…

Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής, τώρα που τα γράφω αυτά διαπιστώνω πως αν και δεν έχουμε και πολλές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, σε καμιά από τις δύο διαφημίσεις δε θυμάμαι ποια διαφημίζεται… μήπως οι συγκεκριμένες διαφημίσεις έχουν καταφέρει αυτό που δεν πρέπει; Δηλαδή, οι ίδιες να γίνουν το σημείο αναφοράς και να μην «περνάει» τελικά το προϊόν στον τηλεθεατή;

Advertisements

2 Σχόλια

  1. ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ…ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΥΠΝΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΓΙΑΥΤΕΣ!
    ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ???

  2. Βλέπουν ακόμα οι Έλληνες τηλεόραση στις μέρες μας? :p

    Την πρώτη διαφήμιση που περιγράφεις δεν την έχω δει, αλλά έχω πετύχει συζητήσεις στο διαδίκτυο που την σχολιάζουν ως πολύ πετυχημένη.

    Την δεύτερη, από καθαρή σύμπτωση έτυχε να την δω όταν περαστικός από το καθιστικό του σπιτιού, ήταν αναμμένη η τηλεόραση. Ομολογουμένως μου έκανε τρομερή εντύπωση, μιας ο τρόπος ομιλίας του παλικαριού είναι ο πλέον χαρακτηριστικός των περισσότερων νέων της ηλικίας μου (15-20). Είναι περιττό να πω πως έχω πετύχει τον εαυτό μου σε πάμπολλες στιγμές να λέω τις επικές ατάκες «έλα ρε μαν», «τι λέει?»κτλπ. Φυσικά έκατσα και την είδα με απόλαυση.

    Δεν βλέπω τηλεόραση. Την έχω κόψει εδώ και 2 χρόνια. Οι διαφημίσεις όμως συνεχίζουν να κυριαρχούν. Πάντα καταφέρνουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον της ομάδας ανθρώπων στην οποία απευθύνονται (no shit, good job Sherlock!..) και οι δύο αυτές συγκεκριμένα την νεολαία.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: