ΞΕ-ΜΠΛΟΚΑ-ΡΕΤΕ!!!

Είμαι, κατά τα άλλα, ένας συνεπής πολίτης αυτής της ευνομούμενης (…) χώρας. Πληρώνω τις υποχρεώσεις μου και απαιτώ τα δικαιώματά μου.

Όπως μου παρέχει η δημοκρατία, θέλω να πάω το παιδί μου για εξετάσεις από την Καβάλα στη Θεσσαλονίκη.

Εργάζομαι 1 ημέρα για να πληρώσω τη βενζίνη μου
Εργάζομαι 3 ημέρες για να πληρώσω τις εξετάσεις του παιδιού
Εργάζομαι 6 ημέρες για να πληρώσω το γιατρό (ε, παίρνει κάτι παραπάνω…)
Εργάζομαι και 30 χρόνια για να πληρώσω αυτόν τον γ… το δρόμο, συμπεριλαμβανομένων των προμηθειών, των υλικών, των υπερτιμολογήσεων, των μαύρων χρημάτων, των λαδωμάτων και τελικά των υπερκερδών των εκάστοτε υπουργών και εργολάβων.

Εφόσον λοιπόν έχω πληρώσει για όλα αυτά, αν μη τί άλλο… τα δικαιούμαι!

Πως ρε φίλε έρχεσαι και μου κλέβεις εσύ τόσες ημέρες δουλειάς; Ε; Ποιος σου δίνει το δικαίωμα να μου κλέβεις αυτήν την άσφαλτο την οποία ακριβοπλήρωσα, όσο κανείς άλλος πολίτης αυτής της γης; Γιατί στέκεσαι μπροστά μου; Με ποιο δικαίωμα θα κινηθείς εναντίον μου αν προσπαθήσω να περάσω από το μπλόκο σου;

Δε με ενδιαφέρει τι διαμάχη έχεις με το κράτος! Είναι δικό σου πρόβλημα και βρες άλλο τρόπο να διαμαρτυρηθείς. Ευχαρίστως θα είχα αλληλεγγύη αν ενδιαφερόταν ο κάθε πολίτης για τα προβλήματα ενός μανάβη, ενός υδραυλικού, ενός ταξιτζή, ενός καθηγητή, ενός κτηνιάτρου…

Δε θυμάμαι ποτέ οι υπάλληλοι γραφείου ή οι πωλητές αυτού του Οίκου στον οποίο ζούμε, να έχουν δημιουργήσει προβλήματα στον υπόλοιπο λαό… Πως λοιπόν εσύ ή ο υπάλληλος της ΔΕΗ, μας στερείτε τα βασικά μας δικαιώματα; Είστε υπεράνω της ελευθερίας των πολιτών; Υπεράνω του συντάγματος;

Θα διαμαρτυρηθείς γιατί σε πνίγει το δίκαιο. Βρες τρόπους. Πάρε τους χοντρούς συνδικα-ληστές σου και κατέβα στην αθήνα και στήσε αντίσκηνο έξω από το σπίτι του Υπουργού. Δε με ενδιαφέρει.

Μη μου καταπατάς την ελευθερία μου! Είναι ο ορισμός του ΦΑΣΙΣΜΟΥ!!!

2 Σχόλια

  1. Αχ… ΜΑΖΙ ΣΟΥ Αντώνη!!! Δεν είναι τρόπος αυτός!
    Θες να έρθω να βάλω την κοιλίτσα μου μπροστά μήπως και μας περάσουνε??!!!
    (πάντως στο Στρυμώνα σε μπλόκο με άφησαν λόγω εγκυμοσύνης να περάσω γιατί είχα ραντεβού με το γιατρό)

  2. Ακόμη δε βγήκε το παιδί και άρχισες να το εκμεταλλεύεσαι… 🙂

    Πάντως έτσι που έχω παχύνει αγαπημένη μου Έφη, δε θα σε χρειαστώ μάλλον… θα βάλω μπροστά τη δική μου κοιλίτσα και… που ξέρεις;

Σχολιάστε

